تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام رئیس‎جمهور در قبال بدعهدی ‎ها به برجام قابل تقدیر است/ غرب به تعهدات خود در خصوص برجام پایبند نبود

ساعت: 14:44 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484266

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام رئیس جمهور در قبال بدعهدی ها به برجام آن را هرچند دیرهنگام اما مورد تقدیر عنوان کرد و گفت: آمریکا و اروپا به تعهدات خود در خصوص برجام پایبند نبودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در خصوص اقدام متقابل درباره برجام، اظهار داشت: زمانی که برجام را به مجلس آوردند از سوی شورای امنیت عمومی یک شرطی به آن افزوده شد و آن برخورد با برجام زمان مواجهه با مشکل بود.

وی، افزود: برای اولین بار رئیس جمهور اعلام مهلت ۶۰ روزه داده، به نظر من با تاخیر زیادی این برخورد انجام شده و آمریکا و اروپا حداکثر سو استفاده را از برجام انجام داده اند و این کار نباید انقدر طولانی می شد اما الان هم که شروع شده باید مقتدرانه کار را پیش ببرند چرا که باقی ماندن ما در برجام درست نیست و باید روزی که آمریکا از برجام خارج شد ما هم خارج می شدیم.

نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اروپایی ها بارها مهلت هایی که از جانب خودشان بوده عمل نکردند و انتظار هم این نیست که به وعده ما عمل کنند.

وی، با اشاره به مواضع رئیس جمهور در خصوص برجام آن را مقتدرانه عنوان کرد و گفت: این اقدام روحانی قابل تقدیر است و این موضع تقابل ما در برجام مقابل کشورهای اروپایی در حال حاضر به عنوان یک نقطه قوت است.

قاضی پور، با تاکید بر اینکه ما باید منافع ملی را در نظر بگیریم نه منافع اروپا و آمریکا را، گفت: دنیا در برابر این اقدام ایران تعصب نشان می دهد اما منافع این انصراف بیش از این هاست چرا که امام راحل نیز زمانی که انقلاب اسلامی را بنیان نهاد دنیا انگشت حیرت به دهان گرفت.

بیان کرد: امیدواریم با این اقدام اروپایی ها مطالبات ایران را  عملی کنند ولی بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام رئیس‎جمهور در قبال بدعهدی ‎ها به برجام قابل تقدیر است/ غرب به تعهدات خود در خصوص برجام پایبند نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..