تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش‌های فرمانداری کلاله اثر بخش نبود/ چشم انتظاری هزاران روستایی و کشاورز به تصمیم امورآب+ فیلم

ساعت: 16:36 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484282

با وجود اینکه فرمانداری کلاله وظیفه خود را در قبال مردم و کشاورزان ادا کرد، عدم مدیریت جریان خروجی آب سد بوستان باعث زیر آب رفتن مجدد پل صوفی شیخ داز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، پس از 45 روز و با همت مسئولین محلی و فرمانداری کلاله، پل صوفی شیخ داز بازسازی و لایروبی شد.

در این عملیات بزرگترین لوله های بتنی موجود، در پل یاد شده کارگذاشته شد و با رسانه ای شدن این موضوع، این مهم باعث خرسندی کشاورزان و مردم چندین روستا که از این محور برای تردد استفاده می کنند، شد.

 اما عدم مدیریت جریان آب خروجی سد بوستان باعث زیر آب رفتن سازه پل شد و امیدهای کشاورزان و مردم روستاها با زحمت های فرمانداری کلاله و مسئولین، زیر آب رفت.

 با توجه به گفته های فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه، این پل مربوط به امور آب می باشد؛ اما جای این سوال پیش می آید که چرا با وجود اینکه فرمانداری و اداره راه اقدام به لایروبی و ترمیم پل کرد، برای جلوگیری از زیر آب رفتن مجدد پل مدیریت لازم انجام نشد؟

با وجود اینکه هزاران نفر از روستاییان و کشاورزان برای تردد از این محور استفاده می کنند و این اتفاق باعث نارضایتی آنها شده است، چرا از سوی اداره کل متولی هیچگونه اقدام عملی یا مدیریتی در این خصوص انجام نگرفته، مگر جز این است که وجود جایگاه مسئولین منوط به وجود مردم و خدمت به آنها است؟

می طلبد مسئولین مربوطه دغدغه مردمی داشته باشند و با تسریع در ساخت این پل، حتی شده در فصل برداشت محصول و با جلوگیری از طی کردن 30 کیلومتر مسافت(توسط مردم روستاها با استفاده از محورهای دیگر)، به کمک مردم بیایند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش‌های فرمانداری کلاله اثر بخش نبود/ چشم انتظاری هزاران روستایی و کشاورز به تصمیم امورآب+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..