تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا ترامپ" قانون اضط&a

 کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «دونالد ترامپ» قانون اضطراری ملی درباره سوریه را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.بر این اساس تحریم‌های اعمال شده علیه دمشق از سوی آمریکا، به مدت یک سال دیگر پا بر جا خواهند بود.

کاخ سفید در بیانیه خود اتهامات ادعایی مانند استفاده از تسلیحات شیمیایی و حمایت از گروه‌های تروریستی را بار دیگر علیه دولت سوریه مطرح کرده است.

در این بیانیه آمده است: بنابراین، با توجه به بخش ۲۰۲ قانون اضطراری ملی، با توجه به اقدامات دولت سوریه این قانون به مدت یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

۱۱ ماه می‌ سال ۲۰۰۴ «جرج دبلیو بوش»، رئیس جمهور وقت آمریکا دستور اجرایی ۱۳۳۳۸ را امضا و به دلیل آنچه اقدامات دولت سوریه عنوان شده بود اضطرار ملی درباره این کشور را اعلام و تحریم‌هایی علیه چندین فرد و نهاد سوری اعمال کرد.

قانون اضطراری ملی مسدود کردن اموال برخی افراد و نیز منع صادرات و بازصادرات برخی کالاها به سوریه را مجاز می‌کند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا ترامپ" قانون اضط&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..