تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




The Quest v12.0 + data

The Quest یک بازی نقش‌آفرینی زیبا به سبک دنیای باز است که دارای حرکت کلاسیک خانه به خانه و نبرد نوبتی می‌باشد.

در قلمرو مونارس دردسر درست شده. فرماندار فریمور ناپدید گردیده و جزیره در هیاهو می‌باشد. همه جادوگران پیش‌بینی کرده‌اند که سایه‌ای تاریک بر آرامش قلمرو سایه افکنده است. به عنوان یک مأمور پادشاه، وظیفه شما این است که بفهمید چه اتفاقی افتاده و از هرگونه خطر اختمالی جلوگیری نمایید. از میان 5 نژاد قابل سفارشی و مجموعه‌ای از مهارت‌ها، سلاح‌ها، سپرها و جادوها انتخاب کنید، و دنیایی وسیع شامل چهار شهر و کوه‌ها، بیابان‌ها، غارها، دریاچه‌ها و جنگل‌ها را کاوش نمایید. همه ساکنان را ملاقات کنید که هریک دارای برنامه و رفتار منحصربه‌فردی نسبت به شخصیت شما دارند. برخی مفید خواهند بود، برخی حریص و یا حتی بدجنس. انتخاب‌های فراوانی خواهید داشت، شامل برخی که ممکن است شما را در مقابل قانون قرار دهند و پایان راه را خودتان رقم خواهید زد.

ویژگی‌ها :

داستانی طولانی و جذاب را دنبال کنید

شخصیتی با قابلیت سفارشی سازی بالا را ایجاد نمایید

دنیایی آزاد را با مکان‌های جالب و چرخه شبانه روز کاوش کنید

یک بازی کارتی جذاب را با سه دست مختلف انجام دهید

تغییرات نسخه 12.0 :

رفع مشکل کرش شدن در قسمت فروشگاه

بهبود سرعت رسم نقشه

اضافه شدن گزینه عدم نمایش باران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «The Quest v12.0 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..