تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Survival Squad v1.0.22 + data

بازی اکشن جوخه بقا

3.9 (35764) امتیاز در گوگل‌پلی

مبارزه کنید، بکشید و زنده بمانید! از زندگی روزمره خسته شده‌اید؟ به دنبال هیجان هستید؟ پس بازی Survival Squad برای شما ساخته شده است.

در این بازی شما در یک جزیره متروکه سه‌بعدی واقع‌گرایانه با کوهستان‌ها، رودها، پمپ‌های بنزین و خانه‌های بزرگ انداخته می‌شوید. این بازی شبیه‌ساز بقاء به شما آزادی کامل گیم‌پلی را می‌دهد. به چتربازی بپردازید، یک مبارزه مسلحانه را آغاز کنید، و یا بازیکنان دیگر را برای کسب غنیمت غارت نمایید.

به هزاران بازیکن دیگر در سرور ملحق شده و سعی کنید با نابود کردن آن‌ها دوام بیاورید. تنها یکی از 100 نفر این جزیره را زنده ترک خواهد کرد! زمانی که کشته می‌شوید، از بازی حذف خواهید شد. به همین سادگی و بی‌رحمی. این بازی برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند مناسب نیست.

در این بازی خبری از مکانیک ناعادلانه نیست. همه بازیکنان دست خالی وارد می‌شوند و باید خودشان سلاح‌ها را جمع‌آوری نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Survival Squad v1.0.22 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..