تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنفرانس اد&#160

کنفرانس ادواری تغییرات نوار قلب به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمد وجدان‌پرست، فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق بزرگسالان در کنفرانس ادواری تغییرات نوار قلب (ECG) در بیماران مبتلا به اختلالات شریان کرونری قلب که در بیمارستان رضوی برگزار شد، گفت: تغییرات نوار قلب در مبتلایان به بیماری‌های عروق کرونر قلب از شایع‌ترین نوسانات و مشکلات این دسته از بیماران است.


وی با بیان اینکه یکی از روش‌های پاراکلینیک اولیه برای شناخت مشکلات بیماران مبتلا به اختلالات عروق کرونری، بررسی دقیق نوار قلب"ECG" است، ادامه داد:  پزشکان عمومی باید نسبت به تغییرات در گزارش نوار قلب دقت لازم را داشته باشند و توجه کنند که این تغییرات ممکن است ناشی از این اختلالات یا سایر بیماری‌ها مانند اختلالات بلوک شاخه چپ قلب، فشار خون، مشکلات ریوی، حوادث عروق مغزی یا خونریزی‌های مغزی باشند.


متخصص قلب و عروق گفت: هر مرد بالای ۳۵ سال و هر خانم بالای ۴۰ سال در صورت احساس کردن درد در ناحیه قفسه سینه به مدت بیش از ۱۰ دقیقه حتما باید توسط پزشک ویزیت و نوار قلب را تهیه کند.


وجدان پرست افزود: هر درد بیش از ۱۰ دقیقه‌ای از ناحیه فک تحتانی تا ناحیه ابتدایی معده به‌ویژه در افرادی که احتمال خطر ابتلا به مشکلات قلبی برای آن‌ها وجود دارد، نشانه و زنگ خطری جدی محسوب می‌شود.


وی با اشاره به مواردی نظیر دیابت، فشار خون، چربی خون، وزن بالا، مصرف دخانیات و به‌ویژه سیگار به عنوان فاکتور‌های خطر برای ابتلا به بیماری‌های عروقی، گفت: درد در شانه چپ و در نواحی پشتی در صورتی که با جابجایی تسکین نیابند، می‌تواند جزو تظاهرات درد قلبی شناخته شده و باید آن‌ها را جدی گرفت.

انتهای پیام//ف.ش

زنگ خطر درد بیش از ۱۰ دقیقه‌ در قفسه سینه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنفرانس اد&#160»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..