تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی مشهد از لیگ جهانی والیبال نشسته

برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دومین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد، رویدادی که می‌تواند یکی از مهم‌ترین میزبانی ‎های بین المللی مشهد در یک رشته ورزشی باشد.

تفاهم نامه برگزاری دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، دبیر کمیته ملی پارالمپیک، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، رئیس تربیت بدنی شهرداری و شهردار مشهد در حالی به امضا رسید که سال گذشته نخستین دوره این بازی‌ها به میزبانی تبریز برگزار شد، مسابقاتی که امسال از ۱۰ تا ۱۵ آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرداری مشهد و با حضور ۶ تیم برتر رنکینگ جهانی والیبال نشسته برگزار می شود.

دومین لیگ جهانی باز هم به میزبانی ایران

مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته سال گذشته با حضور تیم‌های ایران، روسیه، بوسنی، آمریکا، آلمان و اوکراین در شهر تبریز برگزار شد تا افتخار نخستین میزبانی این تورنمنت به کشورمان برسد.

هادی رضایی دبیر کمیته ملی پاراالمپیک و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد این مسابقات گفت: بعد از مسابقات پاراالمپیک و مسابقات جهانی این بازی‌ها جدی‌ترین تورنمنت والیبال نشسته جهان است، مسابقاتی که حالا در سال دوم با وجود درخواست میزبانی روسیه و آمریکا باز هم میزبانی آن به ایران رسید و این بار مشهد میزبان شد.

رضایی افزود: مشهد می‌تواند پایگاه والیبال نشسته ایران باشد و با توجه به ظرفیت‌های خوبی که این شهر دارد می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای چنین تورنمنتی باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران اظهار داشت: امسال هم ۱۰ تیم برتر رنکینگ دنیا در فهرست دعوت به این مسابقات هستند که ما ۶ تیم نخست را دعوت می‌کنیم و اگر تیمی نیامد، تیم هفتم به این بازی‌ها فراخوانده می‌شود، در حال حاضر ایران، برزیل، مصر، بوسنی، اوکراین، چین، آلمان، آمریکا و روسیه ۶ تیم برتر دنیا هستند که به این مسابقات دعوت شده اند.

سیل میزبانی را به مشهد آورد

مجید محمدی رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان در خصوص برگزاری این تورنمنت مهم در مشهد گفت: ابتدا قرار بود میزبانی این مسابقات به استان گلستان داده شود، اما به علت بروز سیل و اتفاقاتی که در آق قلا و شهر‌های دیگر این استان افتاد، میزبانی را به مشهد دادند.

همه مزیت‌های یک میزبانی نشسته

هادی رضایی دبیر کمیته ملی پاراالمپیک و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درباره امتیازاتی که مشهد از این میزبانی می‌ تواند دریافت کند  گفت: این میزبانی می‌تواند از بعد گردشگری و شناسایی شهر مشهد به دنیا مفید باشد و از طرفی  با این میزبانی می‌توانیم برای این بازی‌ها پخش زنده بگیریم.

رضایی افزود: یکی دیگر از مزیت‌های این میزبانی آن است که ورزشکاران جانباز و معلول ما می‌توانند از نزدیک بیایند و بازی‌هایی با سطح کیفی بالا را ببینند و این مطمئنا در تبدیل مشهد به قطب والیبال نشسته کشور و پایگاهی مناسب برای این رشته ورزشی کمک شایان توجهی می‌کند.

وی تصریح کرد : تیم ملی والیبال نشسته ایران که یکی از قدرت‌های بلامنازع این رشته ورزشی در جهان و رتبه یک رنکینگ جهانی والیبال نشسته است، سال گذشته در نخستین دوره این مسابقات عنوان قهرمانی را مقتدرانه به دست آورد و بوسنی و روسیه هم دوم و سوم شدند.

انتهای پیام//ع.ع

برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی مشهد از لیگ جهانی والیبال نشسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..