تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد چمن مصنوعی برای دانش آموزان دختردر مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،صفدر سلطانی معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان رضوی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این زمین‌های چمن مصنوعی در شهر‌های بردسکن، کاشمر، مشهد، تایباد و چناران در حال اجرا است و تاکنون سه مورد آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هر زمین چمن مصنوعی هزار مترمربع مساحت دارد و بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعتبار برای خرید، نصب، تجهیز و زیرسازی آن هزینه شده است.


سلطانی افزود: زمین چمن مصنوعی که در آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد به بهره برداری می رسد، نخستین چمن ویژه دانش آموزان دختر است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این چمن‌ها در مجموع آموزش و پرورش خراسان رضوی دارای ۲۱ زمین چمن مصنوعی برای دانش آموزان است.

معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۲۲۲ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام//ف. س


نخستین چمن مصنوعی برای دانش آموزان دختر مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد چمن مصنوعی برای دانش آموزان دختردر مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..