تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت فوتبال خراسان رضوی به داوران بدهی ندارد

هیئت فوتبال خراسان رضوی به داوران بدهی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: یکی از شیرین‌ترین خاطراتم در دوران حضور در ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی، صعود تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر بود که به همراه پدیده در لیگ برتر حضور داشتند، اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت از بخش خصوصی این تیم به لیگ یک سقوط کرد و شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت.


وی با تشکر از افرادی که در این چند سال به وی کمک کردند تصریح کرد: در دو مجمع حضور داشتم که تنها فردی که مخالف بنده بود مدیرکل ورزش و جوانان سابق بود و تمام روسای هیات‌های شهرستان‌ها موافق حضورم بودند.


رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: زمانی که به هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کردم بدهی زیادی به داوران داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر هیچ بدهی به داوران نداریم.


مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی از صبح امروز در هتل پارس مشهد آغاز شده و قرار است طی فرآیند رای گیری از میان ۸ کاندیدای این مجمع، یک نفر به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال خراسان رضوی انتخاب شود.


مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و نماینده وزارت ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارند و بر روند برگزاری مجمع نظارت می‌کنند.

انتهای پیام//ز. م


برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت فوتبال خراسان رضوی به داوران بدهی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..