تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع گاز روستاهای علی آباد کتول در اثر رانش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هدایتی فرماندار علی آبادکتول گفت: از دو روز گذشته ریزش بسیار زیاد شد و راه دسترسی کاملا مسدود شده و شرایط طوری نیست که جاده دسترسی به روستا را بازگشایی کنیم.

وی افزود:ریزش کوه گاز روستا را قطع کرده است، اما برای ساکنان روستا که حدود ۶۰ خانوار هستند آرد، سیلندر‌های گاز مایع و مواد بهداشتی پیش بینی و ارسال شده است.

فرماندار علی آبادکتول گفت: با توجه به احتمال ریزش کوه از شهروندان و روستائیان مناطق کوهستانی می‌خواهیم تا بازگشایی جاده قدیم از هرگونه رفت و آمد غیرضروری خودداری کنند.

بر اثر رانش و ریزش چندباره کوه، راه دسترسی روستای کوهستانی میان رستاق علی آبادکتول پس از چندین بار بازگشایی در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت مجدداً مسدود شد.

انتهای پیام / ن / اس

رانش در روستای میان رستاق علی آبادکتول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع گاز روستاهای علی آباد کتول در اثر رانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..