تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه رصد ستارگان در آبیدر سنندج

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آبیدر سنندج در این ارتباط گفت: مراسم رصد ستارگان مورد استقبال عمومی قرار گرفت.

محمدرضا شهابی با اشاره به اینکه شرکت در این مراسم برای عموم رایگان بود، افزود: برگزاری غرفه‌ها و کارگاه‌های نجوم مقدماتی، رصد با تلسکوپ، مسابقه نقاشی و عکاسی از بخش‌های دیگر این برنامه علمی بود.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، دانشجویان دانشگاه کردستان و سازمان فضا و منظر شهرداری برگزار شد، اضافه کرد: سخنرانی‌های نجومی با موضوعات منظومه شمسی و اهله ماه از دیگر برنامه‌ها بود.

رضایی دنیای آسمان را پر از رمز و راز توصیف کرد و یادآور شد: لازم است هر کسی یک بار برای دیدن عظمت آسمان با تلسکوپ دل به آسمان بزند.

وی با بیان اینکه این برنامه با استقبال بسیار خوبی از سوی عموم مردم روبرو شد، اظهار داشت: مرکز شماره ۲ سنندج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز مشغول ارائه خدمت به کودکان و نوجوانان در زمینه نجوم است.

بیش از ۴۰ هزار کودک و نوجوان در سطح استان کردستان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

انتهای پیام/م

مراسم رصد ستارگان در کوه آبیدر سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه رصد ستارگان در آبیدر سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..