تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد ۵ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان‌غربی در سال ۹۷

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484170

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته تردد ناوگان باری در پایانه های مرزی آذربایجان غربی از رشد ۵ درصدی حکایت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ارسلان شکری عصر روز چهارشنبه در جمل خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در یک سال گذشته نزدیک به ۳۵۰ هزار دستگاه کامیون از پایانه های مرزی استان تردد کردند درحالی‌که در سال ۹۶ میزان تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی در حدود ۳۳۰ هزار دستگاه بود‌.

وی، افزود: در سال گذشته بیشترین تردد ناوگان حامل کالا متعلق به پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر با ثبت ۶۵ هزار تردد ناوگان باری بود که این مقدار نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل رشد چشمگیر ۱۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مراحل توسعه و تکمیل چندین پایانه مرزی استان از جمله پایانه‌های مرزی تمرچین، سرو، رازی و بازرگان با جدیت در حال انجام است، گفت: امید است با پایان طرح‌های توسعه و تکمیل این پایانه های مرزی شاهد تردد بیش از پیش و راحت تر ناوگان باری و مسافری باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد ۵ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی آذربایجان‌غربی در سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..