تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی

ساعت: 11:35 منتشر شده در مورخ: 1398/02/19 شناسه خبر: 1484218

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اعلام کرد:

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۵۰۳ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی در انتظار آزادی به سر می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حمزه علی خانی بروجنی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ۲۴ شهر در آذربایجان غربی در طول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هم اکنون ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی حضور دارند که نیازمند یاری خیرین برای آزادی هستند.

وی، افزود: از ابتدای تشکیل ستاد دیه در آذربایجان غربی پنج هزار و ۱۷۹ نفر زندانی غیرعمد با احترام به حقوق شکات آزاد شده اند.

مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی، گفت: امیدواریم امسال نیز با کمک خیرین و با زمینه سازی برای گذشت شاکیان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان فراهم شود.

وی، تصریح کرد: زندانی شدن یکی فرد تبعات زیادی برای اجتماع و خانواده‌های آنها دارد که زندانیان جرائم غیر عمد نیز از آن مستثنی نبوده و نیستند و امیدواریم با فراهم شدن شرایط آزادی، از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود.

همچنین مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان غربی نیز در این زمینه به خبرنگاران گفت: سال گذشته ۳۷۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت ۳۳۲ میلیارد ریال از زندان ها آزاد شدند.

حجت الاسلام یوسف حسن پور با بیان اینکه ۷۳ میلیارد ریال توسط ستاد دیه برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است، افزود: مابقی مبالغ محکومیت ها نیز با گذشت شاکیان و آورده خانواده ها تامین شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۵۰۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..