تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تغییر کردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌ای از تغییر آزمون آزمون جامع دکتری خبر داد.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: با توجه به بارش و سیلاب‌های اخیر کشور و در راستای همراهی با دانشجویان دوره دکتری و فراهم کردن فرصت بیشتر برای مطالعه و آمادگی جهت شرکت در آزمون جامع دکترا، زمان برگزاری این آزمون تغییر کرد.

به استناد مصوبه شورای راهبردی معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه تاریخ برگزاری اولین آزمون جامع دکتری سال ۹۸ تمامی واحد‌های دانشگاهی از نیمه دوم خرداد به دهه دوم تیرماه تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/

تغییر زمان آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..