تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه اروپا، ضرب‌الاجل ۶۰ روزه ایران را رد کرد

۸۶۱۳۷۸

۴۹۵۹ 

اتحادیه اروپا «ضرب‌الاجل» هسته‌ای شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.

خبرگزاری ایسنا: اتحادیه اروپا اعلام کرد که ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی ایران را نمی‌پذیرد.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد که اتحادیه اروپا اولتیماتوم اعلام شده از سوی ایران درخصوص توافق هسته‌ای را رد کرده است.

این در حالی است که روز گذشته وزیر دفاع فرانسه در اولین واکنش کشور نسبت به اقدام ایران با تاکید بر اینکه اروپا خواهان حفظ برجام است، گفت: هیچ چیز بدتر از خروج ایران از توافق هسته‌ای نیست.

اتحادیه اروپا، ضرب‌الاجل ۶۰ روزه ایران را رد کرد

فلورنس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی تاکید کرد که اروپا خواهان حفظ توافق هسته‌ای با ایران است و ادامه داد: هیچ چیز بدتر از خروج ایران از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ نیست. اگر ایران به تعهدات هسته‌ای‌اش عمل نکند، سازوکاری مورد بحث قرار خواهد گرفت که می‌تواند گزینه بازگشت تحریم‌ها را روی میز قرار دهد.

وی هم‌چنین تصریح کرد: فرانسه، آلمان و انگلیس تمام تلاش خود را برای حفظ این توافق به کار گرفته‌اند.

جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه همزمان با گذشت یک سال از زمان خروج واشنگتن از برجام به اروپا ۶۰ روز مهلت داد تا درباره حفظ توافق هسته‌ای و یا پیروی از رئیس جمهور آمریکا درباره این توافق تصمیم‌گیری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه اروپا، ضرب‌الاجل ۶۰ روزه ایران را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..