تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری عجیب ستاره لیورپول با کلوپ

قهرمان لیورپولی‌ها در شب بازگشت برابر بارسلونا اظهارات جالبی به زبان آورد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، لیورپول موفق شد با درخشش جورجینیو واینالدوم و دیووک اوریگی ۴-۰ از سد بارسلونا عبور کند و به حماسی‌ترین شکل ممکن به فینال لیگ قهرمانان برسد.

درگیری عجیب ستاره لیورپول با کلوپ


واینالدوم که بعد از حضورش در زمین ۲ گل در ۲ دقیقه به ثمر رساند، گفت: چه می‌توانید بگویید؟ باورنکردنی بود. بعد از بازی رفت ما اطمینان داشتیم که می‌توانیم ۴ گل در آنفیلد به ثمر برسانیم. مردم کمی به ما شک داشتند و فکر می‌کردند که ما قادر به انجام دادن این کار نیستیم، ولی نشان دادیم که هیچ چیز غیرممکن نیست.


واینالدوم در ادامه درباره نیمکت‌نشینی‌اش از ابتدای دیدار برابر بارسا هم حرف‌های جالبی زد: من خیلی احساسی هستم و از کلوپ به خاطر نیمکت‌نشین شدنم عصبانی بودم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری عجیب ستاره لیورپول با کلوپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..