تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوچتینو: بازیکنانم قهرمانند/ لوکاس مورا ابر‌قهرمان است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه، تاتنهام، که در دیدار رفت مسابقه نیمه نهایی برابر آژاکس در خانه خود (یک : صفر) شکست خورده بود، در خانه حریف و در ثانیه‌های آخر بازی، به لطف هت‌تریک لوکاس مورا، این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و موفق شد برای اولین باربه فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

مائوریسیو پوچتینو پس از این بازی گفت: صحبت کردن سخت است. از فوتبال ممنونم، از بازیکنان ممنونم. من تیمی دارم که هر کس هر جا می‌تواند خودش را قهرمان بداند. نیمه دوم باور نکردنی بود.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام که تیمش گل سوم و پیروزی بخش را در ثانیه‌های آخر بازی به ثمر رساند، ادامه داد: ما در جلسه با بازیکنان گفتیم که اگر همه چیز را با عشق انجام دهید، از انجام آن کار لذت خواهید برد. مسابقه بسیار دشواری بود، اما خوشحالم که این فرصت را داشتم تا این بازی را تماشا کنم. از طرفداران و همه کسانی که از آغاز فصل به ما اعتماد داشتند و به ما در دستیابی به این هدف کمک کردند، متشکرم.

او افزود: همه بازیکنان قهرمان هستند، اما لوکاس مورا ابر‌قهرمان است. او لیاقت به ثمر رساندن این گل‌ها را داشت. خیلی خوب است که در فینال هستیم.

پوچتینو در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم خانواده‌ام را هم یاد کنم، این موفقیت برای آن‌ها هم هست. اکنون باید خودمان را برای بازی بعدی با اورتون در لیگ برتر آماده کنیم و بعد از آن به فکر بازی با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

بیشتر بخوانید:

معجزه آنفیلد قرمز‌ها را فینالیست کرد / مسی فینال اروپا را از دست داد + فیلم

ترکیب تیم های آژاکس و تاتنهام مشخص شد

انتهای پیام/

پوچتینو:نیمه دوم باورنکردنی بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوچتینو: بازیکنانم قهرمانند/ لوکاس مورا ابر‌قهرمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..