تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تامین تجهیزات دندانپزشکی دانشکده‌های دندانپزشکی

رئیس اداره تجهیزات دندانپزشکی مطرح کرد؛

ضرورت تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکی دانشکده‌های دندانپزشکیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی گلابگیران رئیس اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به موقعیت حساس دانشکده‌های دندانپزشکی در خدمت رسانی و درمان بیماران کم بضاعت و همچنین نقش موثر آن‌ها در امر آموزش دانشجویان و نیاز مبرم دانشکده‌ها برای تامین کالا‌ها با قیمت دولتی و در نتیجه کاهش هزینه‌های این بخش، مقتضی است، شرکت‌های تامین کننده جهت فروش و ارائه کالا‌های وارداتی مشمول ارز دولتی، تامین نیاز دانشکده‌های دندانپزشکی را در اولویت قرار دهند تا خدشه‌ای به محیط‌های آموزشی درمانی وارد نشود.

وی همچنین در خصوص پرداخت هزینه‌های مربوطه از سوی دانشکده‌های دندانپزشکی، در حداقل زمان ممکن، تاکید کرد.

انتهای پیام/

خدمت‌رسانی دانشکده‌های دندانپزشکی به بیماران کم بضاعت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تامین تجهیزات دندانپزشکی دانشکده‌های دندانپزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..