تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوستهبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت مجدد در ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور روز شنبه پایان می‌یابد.

با توجه به مهلت تمدید شده برای متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸، داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ جاری مهلت دارند ضمن مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته، در این کنکور ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

زمان ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..