تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رستوران‌ها، فست فودها و قهوه‌خانه‌ها تا نیم ساعت قبل از سحر باز هستند

علی رضا سلمانی در خصوص علت دیر اعلام شدن قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان گفت: امسال ما شاهد افزایش قیمت چند برابری در تمام اقلام اساسی و عادی بودیم از طرفی ثباتی در بازار وجود نداشت و برخی اقلام دیگر، هفتگی قیمت آنها تغییر پیدا می‌کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ارتباطات اتاق اصناف ادامه داد: این افزایش قیمت در هفته‌های اخیر مصادف شده با برخی تغییرات در ردیف کالایی آنها در دفترچه ثبت سفارش. به طوری‌که بسیاری از آنها از ردیف یک خارج شدند و باید با ارز نیمایی اقدام به واردات آنها کرد همین عوامل باعث شد که در محاسبه نهایی قیمت حساسیت بیشتری به خرج دهیم.

سلمانی تصریح کرد: با وجود تمام این مشکلات اصناف مختلف به موقع قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه دادند و اگر تعللی در اعلام قیمت‌ها صورت گرفته باشد از سوی اصناف نیست به طور مثال در بحث قیمت زولبیا و بامیه قیمت پیشنهادی اتحادیه ۲۵ هزار تومان بود که مورد تایید قرار نگرفت و قیمت نهایی ۲۰ هزارتومان ابلاغ شد و ما آن را به واحدهای صنفی اعلام کردیم.

سلمانی در خصوص ساعت کار اصناف در ماه رمضان گفت: اصنافی که خدمات غذا ارائه می‌دهند که اصطلاحا به آنها پزنده می‌گویند مانند رستوران‌ها ، فست فود، قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌ها از ۱ ساعت مانده به اذان می‌توانند فعایت خود را آغاز و تا نیم ساعت پیش از سحر به کار خود ادامه دهند سایر صنوف نیز مانند روال عادی یعنی تا ساعت ۱۲ شب می‌توانند باز باشند.

۱۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رستوران‌ها، فست فودها و قهوه‌خانه‌ها تا نیم ساعت قبل از سحر باز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..