تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه یابی بدمینتون باز کردستانی به رقابت‌های بین المللی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های بدمینتون انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور در دو بخش بانوان و آقایان طی روز‌های ۱۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه به میزبانی استان‌های سمنان و تهران برگزار شد.

در بخش آقایان این رقابت‌ها  ۱۰ بدمینتون باز در رده سنی بزرگسالان و ۱۰ ورزشکار در رده سنی جوانان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان و با مشخص شدن نفرات برتر مهران شهبازی بدمینتون باز صاحب عنوان کردستانی با غلبه بر حریف همدانی خود و قبول شکست از نماینده زنجان توانست در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

گقتنی است، نفرات اول تا سوم رده سنی بزرگسالان و نفر نخست رقابت‌های رده سنی جوانان به رقابت‌های بین المللیبدمینتون جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند.

رقابت‌های بین المللیبدمینتون جمهوری آذربایجان طی روز‌های شانزده لغایت نوزده خرداد ماه سال جاری در این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

کسب جایگاه دوم ورزشکار کردستانی در مسابقات کشوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه یابی بدمینتون باز کردستانی به رقابت‌های بین المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..