تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اعضاء هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج به منظور بررسی وضعیت اقتصادی استان و ارزیابی راهکار‌های دستیابی به اهداف شاخص سال رونق تولید با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

نماینده، ولی فقیه با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و بازرگانان فرمودند: باید تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کنیم و این تنها در صورت اتخاذ تدابیر درست در سطح ملی و استانی تحقق مییابد.

آیت الله شاهرودی افزود:مدیران باید جسارت و قدرت ریسک بیشتری در تصمیم گیری به خرج دهند، اما این به معنای تامین زمینه سوء استفاده افراد فرصت طلب نیست.

وی تصریح کرد: کردستان جزء استان‌هایی است که پتانسیل بزرگی در راستای تولید و تجارت دارد و نباید اجازه داد تا این استعداد‌ها هدر رود.

در این دیدارسیدکمال حسینی، رئیس اتاق سنندج ضمن تشریح مشکلات و موانع تولید، سرمایه گذاری و تجارت و ارائه پیشنهادات برای برون رفت از وضعیت موجود، بر لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در استان تاکید کردند.

حسینی با اشاره به نامساعد بودن فضای کسب و کار در استان و کشور و وضعیت تورم و رکود اقتصادی، عنوان داشتند که تغییر نگرش‌ها و دیدگاه‌ها در سطوح کارشناسی از الزامات برون رفت از شرایط کنونی در استان کردستان است.

در این دیدار نمایندگان فعالین اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی ضمن تشریح و توضیح مسائل مختلف اقتصادی در شهرستان‌های مختلف استان، درخواست‌های خود را تقدیم آیت الله شاهرودی کردند.

در پایان این دیدار آیت الله شاهرودی ضمن تایید مطالبات سخنرانان، حمایت کامل خود را از حل و فصل موانع موجود و توسعه اقتصادی کردستان اعلام کردند و عنوان داشتند پیگیر مطالبات فعالین اقتصادی استان خواهند بود.

انتهای پیام/ع

ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و بازرگانان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات سرمایه گذاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..