تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، اسامی نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

شب گذشته «چهارشنبه» تیم فوتبال تاتنهام انگلیس توانست در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت مقابل تیم آژاکس به پیروزی برسد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

همچنین سه شنبه لیورپول توانست با یک کامبک رویایی بارسلونا حریف قدرتمند خود را در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت شکست دهد و به فینال اروپا صعود کند.

کاربران سایت یوفا تا فردا «جمعه» بعد از ظهر فرصت دارند به بازیکن منتخب خود رای بدهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی و نتایج لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..