تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شمار مصدومان آتش سوزی بازار تبریز به ۱۶ نفر رسید

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی اورژانس، وحید شادی‌نیا بامداد پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت۲۲:۳۰ دیشب خبر آتش‌سوزی در سرای «دو دری» (ایکی قاپیلار) بازار بزرگ تبریز به مرکز اورژانس اطلاع داده شد و با احتمال وسعت آتش سوزی و گزارشات رسیده، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و خودروی فرماندهی عازم محل حادثه شد.
وی افزود: تعداد مصدومان آتش سوزی تا ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز که تحت اقدامات درمانی نیروهای اورژانس قرار گرفته اند، ۱۶ نفر گزارش شده است. 
وی ادامه داد: از این تعداد ۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند و بقیه در محل تحت مداوا قرار گرفتند.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اضافه کرد: هم اکنون سه دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حادثه مستقر هستند.
سرای «دو دری» بازار تاریخی تبریز حوالی ساعت ۲۳:۲۰ دیشب طعمه آتش شد و تاکنون با تلاش چهار ساعته نیروهای آتش نشان بخش عمده آتش، به خصوص در ضلع شرقی این محل مهار شده است.
گفته می شود حدود ۱۵۰ مغازه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی درگیر آتش سوزی سرای «دو دری» هستند. 
سرای «دو دری» ۱۰ سال قبل نیز دچار آتش سوزی و خاکستر شد.
بازار تاریخی تبریز به عنوان بزرگ ترین بازار مسقف جهان در فهرست آثار یونسکو ثبت شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شمار مصدومان آتش سوزی بازار تبریز به ۱۶ نفر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..