تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آژاکس ۲ - تاتنهام ۳ / دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد / پسران خوب هلند حذف شدند

دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد / پسران خوب هلند حذف شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال آژاکس و تاتنهام امشب در دیدار بازگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه  به مصاف یکدیگر رفند تا تکلیف دیگر فینالیست این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۹ مشخص شود. پیش از این بازی ۲ تیم در دیدار رفت در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام برگزار شده بود که آژاکسی‌های شگفتی ساز در آن مسابقه با نتیجه یک بر صفر  به برتری رسیده بودند و انتظار می‌رفت در دیدار برگشت هم کار راحتی مقابل حریف انگلیسی شان داشته باشند.  

آژکسی‌ها  بازی را بسیار توفانی آغاز کردند و موفق شدند در همان ابتدا با گل دقیقه ۵ دلیخت از حریفشان پیش افتادند. این، اما پایان کار نبود و در ادامه بازهم این آژاکسی‌ها بودند که توانستند در دقیقه ۳۶ توسط زیاش به گل دوم برسند تا خیال هواداران آژاکس برای این مسابقه راحت شود، اما این پایان کار نبود و نیمه دوم متفاوتی در پیش بود.  

تاتنهامی‌ها بازی را در نیمه دوم مسابقه بسیار خوب آغاز کردند وبا حملات کوبنده خود دروازه آژاکس را بار‌ها تهدید کردند. لوکاس مورا بازیکن برزیلی تاتنهام در دقیقه ۵۵ موفق شد نخستین گل تیمش را به ثمربرساند، اما این پایان کار نبود و او در دقیقه ۵۹ بازی را به تساوی کشاند تا تاتنهامی‌ها برای فینالیست شدن تنها به یک گل دیگر نیاز داشته بنشد.  

ضد حملات آژاکسی‌ها و شوت مهاجمان آن‌ها در نیمه دوم وهمچنان حرکات فردی زیاش بار‌ها دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما این پایان کار نبود و درست در زمانی که داور ۵ دقیقه زمان اضافی اعلام کرده بود. لوکاس مورا موفق شد در دقیقه ۹۰ + ۵ گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند و با هتریک رویایی تیمش را برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببرد.  

تاتنهام در مجموع دو دیدار با آژاکس به تساوی ۳ -۳ رسید، اما به دلیل گل زده در خانه حریف به فینال رسید تا آژاکس رویایی که تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس را در این فصل به زانو در آورده بود خیلی راحت از جریان مسابقات کنار برود و نتواند رویای کسب سه گانه را تکمیل کند.  

حالا پس از سال‌ها ۲ تیم انگلیسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.

بازی نهایی میان تیم‌های فوتبال  تاتنهام و لیورپول در  فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ اروپا  شنبه یازدهم خرداد در ورزشگاه وندامتروپولیتانو مادرید برگزار می‌شود.  

بیشتر بخوانید:

معجزه آنفیلد قرمز‌ها را فینالیست کرد / مسی فینال اروپا را از دست داد + فیلم

ترکیب تیم های آژاکس و تاتنهام مشخص شد

انتهای پیام/ 

حذف آژاکسی های شگفتی ساز در نیمه نهایی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آژاکس ۲ - تاتنهام ۳ / دومین کامبک دومین انگلیسی را به فینال اروپا فرستاد / پسران خوب هلند حذف شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..