تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حوزه هنری نمایشگاه «درنگ در سکوت» را بر پا می‌کند

حوزه هنری نمایشگاه «درنگ در سکوت» را بر پا می‌کندبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه آثار منتخب کامیار صادقی با عنوان «درنگ در سکوت» هفته آینده در حوزه هنری برپا می‌شود. این نمایشگاه شامل آثاری با موضوعات مذهبی، فلسطین اشغالی و انقلاب اسلامی ایران است.

نمایشگاه «درنگ در سکوت» شامل ۲۰ اثر نقاشی با تکنیک رنگ و روغن اثر کامیار صادقی است که گالری ابوالفضل عالی میزبان آن خواهد بود. بیشتر این آثار در موضوعات مذهبی هستند و بخشی از آن‌ها به فلسطین اشغالی و انقلاب اسلامی ایران مربوط می‌شود.

آیین گشایش نمایشگاه «درنگ در سکوت» یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در گالری ابوالفضل عالی برگزار خواهد شد.

کامیار صادقی از هنرمندان نقاش حوزه هنری است که سابقه شرکت در نمایشگاه‌هایی در داخل و خارج از کشور مانند سومین دوسالانه نقاشی جهان اسلام و اولین سمپوزیوم بین‌المللی نقاشی را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه می‌توانند شنبه تا چهارشنبه هر هفته ۲۲ اردیبهشت الی ۸ خردادماه از ساعت ۹ الی ۱۸ به گالری ابوالفضل عالی  مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حوزه هنری نمایشگاه «درنگ در سکوت» را بر پا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..