تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پیدا شدن جسد یک زن در کمپ استقلال!

شب گذشته جسد یک زن در کمپ فوتبال استقلال پیدا شد.

ماجرای پیدا شدن جسد یک زن در کمپ استقلال!حسن خاوری مدیر کمپ باشگاه استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در مجاورت کمپ و انتهای ضلع شرقی کمپ منازل مسکونی آپارتمانی وجود دارد که یک خانم از ساختمان 6 طبقه خود را به پایین پرت کرده بود و جسد وی در زمین کمپ پیدا شد.

او ادامه داد:متاسفانه این اتفاق ساعت 16 دیروز رخ داد و ارتباطی به کمپ نداشت و گفته می شود که این فرد اختلال روانی داشته است و پس از آن تا مراجع قضایی و اورژانس آمدند و مراحل قانونی انجام شد و جسد را از زمین کمپ به پزشکی قانونی منتقل کردند .

خاوری بیان کرد:همسر این فرد نیز معتقد بود که این خانم مشکل روانی داشته است و از روی پشت بام خود را به زمین کمپ انداخته است.

مدیر کمپ استقلال گفت :این جسد هیچ ارتباطی با کمپ تیم فوتبال استقلال نداشته و فقط مجاورت و همسایگی دلیل پیدا شدن این جسد در این مکان بود.

بیشتر بخوانید:

مظلومی: وقتی در قطر باختیم استقلال حذف شد

فاریا: تیم استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

هواداران استقلال خواستار بازگشت فتح الله‌زاده شدند

انتهای پیام/

خودکشی در کمپ استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پیدا شدن جسد یک زن در کمپ استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..