تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال برادر جان ؛ داستان سریال و عکس های بازیگران سریال برادر جان

سریال برادر جان

سریال برادر جان یکی از سریال های جدید شبکه سوم شیما است که در این مطلب داستان سریال، بیوگرافی بازیگران و عکس های بازیگران سریال را آماده کرده ایم.

داستان سریال برادر جان و عکس بازیگران 

سریال جدید ماه رمضان 98 به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی سعید نعمت الله است و به تهیه کنندگی محمرضا شفیعی برای شبکه سوم سیما تولید شده است.

سریال برادر جان

بازیگران سریال

بازیگران سریال عبارتند از : حسام منظور، حسن پورشیرازی، علی نصیریان، آفرین عبیسی، کامران تفتی، سعید چنگیزیان، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد، لعیا زنگنه و ندا جبرائیلی هستند.

سریال برادر جان

داستان

این سریال یک ملودرام خانگی است و در خلاصه داستان سریال برادر جان امده که : پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.

سریال برادر جان

زمان پخش و قسمت های سریال

سریال برادر جان در ماه رمضان در 30 قسمت 35 دقیقه از شبکه اول سیما پخش می شود. دیگر سریالی که در ماه رمضان پخش می شود سریال دلدار است.

سریال برادر جان

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار : محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: حمیدرضا حاجی زاده مشاور رسانه: ملیکا راد، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

در این قسمت شاهد عکس بازیگران سریالهستید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال برادر جان ؛ داستان سریال و عکس های بازیگران سریال برادر جان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..