تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه گردشگری تالاب آلماگل تکمیل می‎شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مرتضی حسینقلی‌زاده عصر امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل فاز دو محوطه سازی مجموعه گردشگری تالاب آلماگل شهرستان گنبدکاووس با دو میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های استانی در محل کمپینگ آلماگل آغاز شد.

وی افزود: در عملیات اجرایی این فاز تکمیل هشت عدد آلاچیق و احداث پنج عدد آلاچیق جدید، اجرای پنج عدد سکوی نشیمن و مبلمان بتنی طرح چوب احداث می‌شود.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: در سال‌های قبل سرویس بهداشتی، ساماندهی زیرسازی و بهسازی تالاب، تجهیز مبلمان، روشنائی محوطه و محوطه سازی، نمازخانه، زیرسازی مسیر بطول دو کیلومتر و آب‌رسانی مجموعه و همچنین احداث هشت عدد آلاچیق و ۳۲ عدد سکوی نشیمن و آبخوری با اعتبار بیش از ۴.۵ میلیارد ریال انجام شده بود.

وی اضافه کرد: اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ادامه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری کمپینگ آلماگل پیش بینی شده است که در صورت تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل این کمپینگ اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

تکمیل زیرساخت‌های گردشگری کمپینگ آلماگل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه گردشگری تالاب آلماگل تکمیل می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..