تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل سد‌های نیمه تمام نقش مهمی در کنترل سیلاب گلستان دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی نظری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل مطالعات، اخذ مجوز‌ها و آغاز عملیات سد‌های قره‌چای در رامیان و شصت کلاته در گرگان در مدیریت سیلاب اهمیت دارد و لازم است ظرفیت مدیریت سیلاب هم در این سد‌ها لحاظ شود.

وی افزود: تسریع در تکمیل سد‌های نرماب در مینودشت، چایلی (مختومقلی فراغی) در مراوه‌تپه و آقدکش در آق‌قلا هم به دلیل نقش مهمی که در ذخیره‌سازی آب و هم تعدیل سیلاب دارد باید در دستورکار باشد.

نظری با بیان اینکه حدود ۵۰ سال از عمر سد وشمگیر می‌گذرد، گفت: تسریع در علاج بخشی سد وشمگیر با تخصیص اعتبارات کافی شامل، افزایش حجم مخزن و تعمیرات اساسی دریچه‌های پایاب سد در اولویت اول و ایستگاه‌های پمپاژ، شبکه‌ها و زهکش‌ها در اولویت بعدی می‌تواند بخشی از سیلاب رودخانه گرگانرود را مدیریت کند.

انتهای پیام/پ

مدیریت بخشی از سیلاب رودخانه گرگانرود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل سد‌های نیمه تمام نقش مهمی در کنترل سیلاب گلستان دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..