تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۹۰ کیلو حشیش در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی‌های فنی و پلیسی دریافتند متهم با یک دستگاه پژو ۴۰۵ قصد جابه جایی موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به داخل استان را دارد.

سردار جاویدان افزود: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، متهم در محور توسکستان شهرستان گرگان شناسایی و طی یک تعقیب و گریز موفقیت آمیز پلیسی دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم، ۹۰ کیلو حشیش که در قسمت صندوق عقب جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، گفت: پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و حضور فعال، اجازه فعالیت به قاچاقچیان و مجرمان را نخواهد داد.


انتهای پیام/ت

کشف مواد مخدر در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۹۰ کیلو حشیش در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..