تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای ارایه نان با کیفیت به گلستانی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان امروز در نخستین جلسه شورای آرد و نان استان در سال جدید با اشاره به شرایط بازار و حمایت‌های دولت در حوزه آرد و نان افزود: در سال جاری نظارت‌های بیشتری در حوزه نانوایی‌ها صورت خواهد گرفت و بنده همچنین به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی سیل، از تلاش همه خصوصاً نانوایان و کسانی که تلاش کردند در تامین و توزیع نان مورد نیاز مردم سیلزده مشکلی نداشته باشیم، قدردانی می‌کنم.


وی افزود: دولت موظف است نان مورد نیاز مردم را با قیمت یارانه‌ای به دست آنان برسند، اما نباید اجازه دهیم در توزیع آرد کسی بیش از حق و حقوق خود از یارانه‌ها استفاده کند.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان یادآور شد: جمعیت استان و سرانه مصرف هر فرد در استان رقم تقریباً مشخصی است و نباید حجم آرد توزیع شده با مصرف فاصله دار باشد.


مهندس حمیدی تاکید کرد: جهت توازن در بازار ۵ درصد از سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی به نانوایی‌های آزادپز اختصاص می‌یابد.


وی افزود: در حال حاضر با توجه به جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری استان و وجود ۲۳۵۱ واحد نانوایی، ۱۷ هزار و ۱۰۰ تن آرد در استان توزیع می‌شود که نیاز است فرمانداری‌ها و دستگاه‌های ذیصلاح، نظارت لازم بر توزیع آرد را افزایش دهند.


در این جلسه همچنین مقرر شد کارخانه‌های آرد نسبت به توزیع آرد دولتی، آزادپز و صنعتی از ۳ رنگ مختلف در کیسه‌های بسته بندی استفاده کنند.

انتهای پیام / ن / اس

حمایت‌های دولت در حوزه آرد و نان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای ارایه نان با کیفیت به گلستانی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..