تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دبیرخانه اولین جشنواره ملی «پارچه فجر» در یزد

دبیرخانه اولین جشنواره ملی «پارچه فجر» با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی استان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزای بسیج از یزد، دبیرخانه اولین جشنواره ملی «پارچه فجر» صبح امروز، ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) یزد افتتاح شد.
مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم اظهار کرد:جشنواره ملی پارچه فجر در سال ۹۷ طراحی شد و یزد به عنوان خاستگاه تولیدات نساجی فاخر از وزارت ارشاد کد برگزاری جشنواره دریافت کرد.
جوادیان زاده افزود: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق طراحان پارچه برای دستیابی به طراحی نوین، تشویق صنعتگران به تولید ملی، کشف خلاقیت‌های نو در حوزه پارچه و منسوجات، هم اندیشی طراحان پارچه و شناسایی نیرو‌های بالقوه طراحی و معرفی آن‌ها به بازار برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره قرار است در روز‌های ۲۹ تا ۳۱ خرداد ماه جاری با همکاری شورای شهرو شهرداری یزد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و دانشگاه یزد برگزار شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دبیرخانه اولین جشنواره ملی «پارچه فجر» در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..