تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشدید تنش میان قطر و امارات

قطر، امارات عربی متحده را به ترغیب ایجاد فضای تنفر بر ضد شهروندانش متهم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، قطر روز چهارشنبه امارات عربی متحده را به ترغیب ایجاد فضای تنفر بر ضد شهروندان قطری متهم کرد و از دیوان کیفری بین المللی مستقر در لاهه خواست درخواست‌های مقامات ابوظبی را که شب گذشته ارائه شده است، رد کند.

قطر و امارات عربی متحده از ماه‌ها پیش وارد یک جنگ قضایی شده اند و کار را به نهاد قضایی اصلی سازمان ملل متحد یعنی دیوان کیفری بین المللی کشانده اند. این نهاد قضایی ژوئیه گذشته به امارات دستور داد از حقوق شهروندان قطری حفاظت کند.

نماینده ابوظبی در نشست دیوان کیفری بین المللی که روز سه شنبه در مقر این نهاد در لاهه برگزار شد، قطر را به تلاش برای وخیم‌تر کردن هر چه بیشتر اختلافات میان دو کشور که به دو سال پیش بر می‌گردد، متهم کرد. دو سال پیش اختلافات میان قطر و امارات موجب قطع شدن روابط دیپلماتیک دو کشور شد.

وکلای قطر روز چهارشنبه این ادعا‌های امارات را درباره کشورشان به شدت رد کردند و مقامات امارات را متهم کردند یک سیاست تبعیض آمیز بر ضد اتباع قطر به اجرا گذاشته اند.

محمد عبدالعزیز خلیفی، نماینده قطر اعلام کرد شهروندان قطر قربانیان واقعی سیاست‌های تبعیض آمیز امارات هستند.

او افزود مقامات امارات با برخورد‌ها و رفتار‌های انزجارآمیز در قبال اتباع قطر مسامحه می‌کنند و با این کار فضای تنفر را بر ضد قطری‌ها تشدید می‌کنند.

ابوظبی به ویژه دوحه را متهم کرده است که روز سه شنبه دسترسی به سایت درخواست روادید را که برای اتباع قطر در نظر گرفته شده بود، مسدود کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشدید تنش میان قطر و امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..