تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش‌ها از فردا در کشور تقویت می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا پنج‌شنبه (19 اردیبهشت) با تقویت جریانات تراز میانی بارش‌ها در بیشتر نقاط کشور تقویت می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :

کبری رفیعی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با تقویت این جریانات جوی ابتدا در غرب و جنوب غرب و به‌تدریج در شمال غرب کشور بارش‌ها اتفاق می‌افتد و روز جمعه در نیمه غربی کشور درگیر بارش می‌شود که دامنه‌ها و ارتفاعات البرز برخی از مناطق مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور نیز این شرایط را دارند.

وی اظهار داشت: امروز به‌جز هرمزگان، بوشهر و مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان بیشتر مناطق کشور از جمله برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل خزر، دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان بارش پراکنده خواهند داشت که گاهی با رعدوبرق و وزش باد همراه خواهند بود.

رفیعی ادامه داد: همین شرایط را فردا پنج‌شنبه در مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان و گلستان خواهیم داشت.

وی گفت: اواخر روز جمعه و طی روز شنبه با توجه به اینکه نفوذ جریانات خنک را روی سواحل خزر داریم، استان‌های ساحلی خزر کاهش نسبی دما را دارند البته بارش‌ها نیز در این مناطق ادامه خواهد داشت.

رفیعی افزود: امروز بعدازظهر و اوایل شب برای جنوب سمنان، جنوب تهران، نیمه شمالی اصفهان، استان‌های البرز، مرکزی و قم گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی شده است.

** وزش باد شدید در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران امروز بعدازظهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده دارد که گاهی با وزش باد شدید همراه است، کمینه دمای امروز تهران 18 درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای پایتخت امروز به 29 درجه بالای صفر می‌رسد.

رفیعی گفت: شهرکرد با دمای 4 درجه بالای صفر، همدان 5 درجه بالای صفر، زنجان، سنندج و اردبیل 8 درجه بالای صفر و اهواز 39 درجه بالای صفر، بندرعباس 36 درجه، زاهدان 34 درجه و قم و یزد 33 درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش‌ها از فردا در کشور تقویت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..