تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت کدام خودرو‌ها امروز ۹۸/۲/۱۸ کاهش یافت؟

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داده شد؛

روز// فوری// روند نزولی قیمت خودرو‌ها ادامه داردسعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار خودرو گفت: واقعیت آن است که طی چند روز گذشته، قیمت خودرو‌های مونتاژی و داخلی در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.

وی در تشریح قیمت خودر‌های داخلی و مونتاژی کاهش یافته در بازار گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۱۰ میلیون تومان به ۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۱۳۰ میلیون تومان به ۱۱۳ میلیون تومان، سمند ال ایکس از ۹۰ میلیون تومان به ۸۵ میلیون تومان، پژو جی ال ایکس معمولی از ۹۲ میلیون تومان به  ۸۳ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۶۰ میلیون تومان به  ۵۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ از ۴۶۰ میلیون تومان به ۳۷۵ میلیون تومان، سراتو سایپا از ۳۹۰ میلیون تومان به  ۳۲۰ میلیون تومان، چانگان از ۲۴۰ میلیون تومان به ۲۱۰ میلیون تومان، سیتروئن از ۵۰۰ میلیون تومان به ۴۳۰ میلیون تومان و ساینا دنده دار از ۶۶ میلیون تومان به  ۶۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: کمبود عرضه خودرو باعث آشفتگی بازار شده است 

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، تحویل به موقع خودرو‌های پیش فروش شده باعث حفظ آرامش بازار می‌شود.

موتمنی تصریح کرد:کاهش قیمت خودرو‌های داخلی بر قیمت خودرو‌های مونتاژی تاثیر می گذارد.

وی بیان کرد: آنالیز قیمت‌ها و نظارت بر آنها، خواست اصلی این اتحادیه است تا پس از آن بر اساس سود مشخص و انجام نظارت‌ها، خودرو‌ها در بازار قیمت گذاری شود.

انتهای پیام/

قیمت پراید ۱۱۱ به ۵۰ میلیون تومان رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت کدام خودرو‌ها امروز ۹۸/۲/۱۸ کاهش یافت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..