تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت پایگاه هلال احمر در سبزوار یک نیاز است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدعلی جباری رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار امروز به مناسب روزجهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال در سبزوار گفت: مسیر جاده‌های سبزوار - اسفراین و سبزوار - نیشابور با وجود حجم بالای ترافیک و لزوم امدادرسانی سریعتر به افراد حادثه دیده، محروم از پایگاه‌های امداد و نجات است.

وی تصریح کرد: سبزوار در مسیر ورودی ۲۳ استان کشور به خراسان رضوی و مشهد قرار دارد و سالانه محل عبور میلیون‌ها زائر و مسافر است لذا افزایش پایگاه‌های امداد و نجات و تجهیزات هلال احمر یک نیاز است.

رئیس هلال احمر سبزوار گفت:خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران این شهرستان نیازمند احداث دو پایگاه دیگر هلال احمر است.

رئیس هلال احمر سبزوار گفت: طی یک سال گذشته طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) در راستای توانمندسازی افراد و آموزش مواجهه با حوادث برای چهار هزار و ۵۰۰ خانوار در این شهرستان برگزار شده است.

جباری افزود: همچنین شش هزار دانش آموز سبزواری در قالب طرح ملی دادرس از آموزش‌های لازم امداد و نجات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام//ف. س

نیاز به پایگاه‌های امدادو نجات هلال احمر در سبزوار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت پایگاه هلال احمر در سبزوار یک نیاز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..