تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث پارک‌های درون‌محله‌ای از اولویت‌های شهرداری سنندج است

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهردار سنندج گفت: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بر همین اساس، احداث فضای سبز و پارک‌های درون‌محله‌ای از اولویت‌های برنامه مدیریت شهری است.

حشمت‌اله صیدی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ احداث پارک معلم به متراژ ۳۱ هزار مترمربع در سنندج گفت : احداث این پارک در راستای توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان و همچنین ارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر انجام می‌شود.

به گفته شهردار سنندج، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث فضا‌های سبز و پارک‌های درون محلی جزء اولویت‌های برنامه مدیریت شهری است.

وی افزود: تقویت فضا‌های عمومی سطح شهر، ارتقاء شرایط پایدار زیستی و اکولوژیکی، تحقق نیاز‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی، کاهش آلودگی هوا، ارتقاء سلامت روحی شهروندان و جذب گردشگر از جمله اهداف احداث فضا‌های سبز شهری است.

شهردار سنندج اعلام کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات لازم در راستای احداث فضای سبز در قطعه زمینی واقع در ورودی سنندج ـ مریوان ابتدای شهرک بعثت صورت گرفت.

صیدی افزود: احداث پارکینگ، نصب ست ورزشی و بازی کودکان، آبنما، سکو، احداث رمپ معلولین و احداث سرویس بهداشتی در ورودی و خروجی این پارک اجراخواهد شد.

وی افزود: برای احداث پارک معلم عملیات عمرانی نظیر ۴ هزار و ۲۰۰ مترمکعب خاک‌برداری، ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، یک‌هزار و ۵۰۰ مترمکعب پی کنی، ۳ هزار و ۶۰۰ مترمکعب عملیات بنایی سنگی و ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع سنگفرش انجام خواهد شد.

صیدی هزینه احداث این پارک را بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد، با احداث فضای سبز در سطح شهر علاوه بر توسعه سرانه فضای سبز گام مهمی در راستای بهبود شرایط زیست محیطی، تقویت فضا‌های عمومی شهر و رضایت‌مندی شهروندان برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: توزیع عادلانه خدمات به شهروندان از جمله اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

غریب سجادی بیان کرد: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مطالبات مهم شهروندان است که باید بطور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

انور رشیدی عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر نشینی و افزایش جمعیت باید شهرداری و شورای شهر توسعه فضا‌های سبز در وسعت بزرگ باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: احداث پارک‌های به وسعت این پارک باید در نقاط دیگر سطح شهر احداث شود.

انتهای پیام/ع

احداث پارک‌های درون‌محله‌ای از اولویت‌های شهرداری سنندج است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث پارک‌های درون‌محله‌ای از اولویت‌های شهرداری سنندج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..