تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۲ پرونده حفظ کاربری اراضی تعیین تکلیف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج و به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، امروز ۱۸ اردیبهشت اولین جلسه کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در سال ۹۸ به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

خالد جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت : این جلسه به منظور بررسی درخواست‌های متقاضیان تغییر کاربری اراضی کشاورزی جهت اجرای طرح‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در سطح استان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه ضمن تطبیق طرح‌های پیشنهادی با قوانین ومقررات جاری کشور تعداد ۱۰۲ پرونده بررسی و تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/ع

۱۰۲ پرونده حفظ کاربری اراضی تعیین تکلیف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۲ پرونده حفظ کاربری اراضی تعیین تکلیف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..