تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 محفل انس با قرآن در شهرهای مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- با همکاری محفل انس با قرآن در 10 شب با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی بادر شهرهای استان برگزار می‌شود.

10 محفل انس با قرآن در شهرهای مازندران برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از مازندران نشست هماهنگی برگزاری محافل انس با قرآن امروز 18 اردیبهشت ماه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

در این نشست سعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران، اظهار کرد: اداره کل ورزش در بحث قرآن در دو محور ترویج و آموزش فعال است و این ظرفیت می تواند برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های انس با قرآن موثر باشد.
وی با بیان اینکه 40 عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، افزود: مقرر شد به صورت مشترک و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، مجمع خیرین قرآنی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران سپاه، محفل انس با قرآن به مدت 10 شب با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی در شهرهای استان برگزار شود.
در این جلسه قاسم هاشمی رئیس مجمع خیرین قرآنی مازندران، گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب قرآنی بود و انتظار است که در چنین جامعه‌ای مسئولان نیز در طراز جامعه قرآنی باشند.
هاشمی توجه ورزشکاران به مبانی و فرهنگی دینی را در سطح ملی و بین‌المللی مهم دانست و تصریح کرد: اینکه مدال‌آوران ما تن به مسابقه با رژیم اشغالگر نمی‌دهند، برگرفته از مبانی دینی و نگاه فرهنگی است.
وی ادامه داد: در نظر داریم به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد ماه، صبحگاه مشترک با موضوع قرآنی در شهرستان جویبار برگزار کنیم.
در این نشست حجت‌الاسلام مصطفی سیفی رئیس اداره قرآن اوقاف مازندران، گفت: دو مفسر قرآن کریم در ایام رمضان در دو شهر بابلسر و ساری کلاس تفسیر قرآن برگزار خواهند کرد و می‌توان از حضور این دو مفسرین نیز در محافل انس با قرآن بهره برد.
وی افزود: آستانه امامزادگان استان برای اجرای برنامه‌های قرآنی فضای مناسبی است و اوقاف آمادگی کامل برای همکاری با دیگر دستگاه‌ها برای اجرای برنامه در همه بقاع و امامزادگان متبرکه را دارد.
در این نشست حیدری معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، گفت: در این ماه اغلب ورزشکاران در سراسر استان جام رمضان برگزار می‌کنند و لازم است برنامه‌های قرآنی طوری برنامه‌ریزی شود که این اقشار هم بتوانند بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان از هر گونه کمک و حمایت لازم برای اجرای برنامه قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان، استقبال می‌کند.
حیدری خواستار اجرای تلاوت زیبا در آغاز برگزاری مسابقات ورزشی شد و افزود: به پیشنهاد حجت‌الاسلام زارع، معاون اداره تبلیغات اسلامی ساری برنامه‌ریزی شود که به صورت پایلوت در دو سالن ورزشی قبل از شروع مسابقات برنامه تلاوت قرآن با حضور قاری کشوری اجرا شود.
در این نشست حسن افشار مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، گفت: بسیج ورزشکاران بستر مناسبی برای ایجاد همگرایی و هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی و قرآنی است.
وی افزود: این سازمان با دریافت برنامه‌های قرآنی از متولیان، از هر گونه حمایت در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن محافل انس با قرآن دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: از آنجا که بیشترین جمعیت بسیج ورزشکاران از قشر جوانان هستند نیاز است با برنامه‌ریزی دقیق این اقشار موثر در جامعه را دریابیم.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 محفل انس با قرآن در شهرهای مازندران برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..