تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگردِ نور حلقه می زنیم

در ایام ماه مبارک رمضان؛

هرسال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مجالس پربرکتِ جمع خوانیِ قرآن کریم در ارومیه برگزار و روزه داران از برکات آن بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، هرسال با حلول ماه مبارک رمضان مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و محافل خانوادگی با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود و  در طول روز یک جزء از قرآن کریم قرائت می شود.

بزرگترین مراسم جمع خوانی قرآن کریم استان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می‌شود و مردم روزه دار در طول ماه مبارک رمضان در این آِیین معنوی شرکت می‌کنند.

روایتی از امام هشتم (علیه السلام ) نقل است:

..«الحسنات فى شهر رمضان مقبولة، والسیئات فیه مغفورة، من قرا فى شهر رمضان آیة من كتاب الله عزوجل كان كمن ختم القرآن فى غیره من الشهور»..

..«نیكى ها در ماه رمضان پذیرفته ، و بدیها در آن آمرزیده است، كسى كه در ماه رمضان آیه اى از كتاب خداوند بخواند همانند كسى است كه در ماههاى دیگر قرآن را ختم كرده».

برگردِ نور حلقه می زنیم برگردِ نور حلقه می زنیم برگردِ نور حلقه می زنیم برگردِ نور حلقه می زنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگردِ نور حلقه می زنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..