تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی بیش از ۱۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به فشار خون

در خراسان رضوی؛

بیش از ۱۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به فشار خون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در نشست سلامت و امنیت غذایی شناسایی بیش از ۱۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به فشار خون در خراسان رضویخراسان رضوی افزود: خراسان رضوی ۵ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بالای ۳۰ سال هستند و بر اساس بررسی‌های انجام شده در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیش از ۱۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به فشار خون بالا شناسایی شده است.

دکتر محمد رضا دارابی گفت: برنامه ارزیابی بسیج ملی تست فشار خون همزمان با سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت با همکاری و هماهنگی سازمان‌ها و ادارات در راستای کنترل فشار خون و ارتقا سلامت در چارچوب کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اجرایی می‌شود.

او افزود : هدف از اجرای بسیج ملی فشار خون افزایش آگاهی مردم نسبت به خطرات فشارخون بالا است و مردم باید به فشارخون بالا به عنوان یک عامل تهدیدکننده سلامتی، توجه داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی بیش از ۱۸۰ هزار نفر بیمار مبتلا به فشار خون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..