تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام مراکز پیام نور تغییر کاربری خواهند داد ؟

دانشگاه پیام نور تفاهم نامه ایی را امضا کرده است که قصد دارد براساس این تفاهم نامه مراکز غیر کاربردی خود را تغییر کاربری دهد .

به گزارش سایت پی ان یو نیوز تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت پژوهش‌وفناوری وزارت علوم و دانشگاه پیام نور منعقد شد که این تفاهم‌نامه به منظور تغییر کاربری برخی مراکز دانشگاه پیام نور است

مسعود برومند، معاون پژوهش‌وفناوری وزارت علوم در مراسم تکریم استاد که (شنبه ۱۴ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد،  بر ضرورت حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی تاکید کرد
برومند عنوان کرد با هدف حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی و ایجاد ارتباط نظام‌مند بین پارک‌های علم و فناوری و استفاده از فضاهای فعلی در راستای تولید فناوری منتقل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های وزارت علوم این است که دانشگاه‌ها بتوانند از زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مراکز رشد، نوآوری و تجاری‌سازی علم استفاده کنند و مراکزی که در این جهت حرکت کنند، پشتیبانی‌های لازم را از سوی وزارت علوم دریافت خواهند کرد.

معاون پژوهش‌وفناوری وزارت علوم همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه امروز وزارت علوم و پارک فناوری واحدهای دانشگاه پیام نور که ظرفیت لازم را دارند، برای حرکت به سمت فناوری و ایجاد پارک علم و فناوری استفاده خواهد شد و معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری نیز آمادگی لازم به منظور تجهیز فناوری این واحدها را اعلام کرده است. در واقع ما با استفاده از این فضاها می‌توانیم پارک‌ها و مراکز نوآوری را در همه واحدهای پیام نور در تمام نقاط کشور استفاده کنیم.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز وزارت علوم به دنبال اجرای طرحی است که مراکز دانشگاهی پیام نور را ممکن است تجمیع یا تغییر کاربری کند . طرح آمایش آموزش عالی و تفاهم نامه ها زمینه هایی برای اجرای این ایده است

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام مراکز پیام نور تغییر کاربری خواهند داد ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..