تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف سیگار قاچاق در مریوان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، سردار علی آزادی گفت: بااشراف اطلاعاتی وپس از مدت‌ها کارتحقیقاتی و پلیسی ماموران انتظامی شهرستان مریوان، انبار بزرگ دپوی سیگار قاچاق در یکی از مناطق روستایی شهرستان را شناسایی کردند.

وی گفت: با هماهنگی قضائی و دربازرسی از انبار مورد نظر بیش از یک میلیون و ۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سردار آزادی ادامه داد: در این عملیات یک نفر دستگیر که به همراه کالای کشف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان مبارزه با قاچاق کالا را نیازمند عزم همگانی وبسیج همه سازمان‌ها ونهاد‌ها دانست وبر عزم همگانی در راستای مقابله با این پدیده شوم تاکید کرد. 

انتهای پیام/ع

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در مریوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف سیگار قاچاق در مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..