تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۵۰ تُن خرما در تعاون روستایی کردستان

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پیمان اسکندری گفت: مجوز توزیع این میزان خرما صادر شده و عاملان توزیع می‌توانند به اداره‌های تعاون روستایی برای خرید و عرضه این محصول مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه توزیع این کالا در برخی از شهرستان‌های استان از جمله سنندج آغاز شده افزود: این خرما‌ها از نوع درجه یک و هر کیلوگرم آن با قیمت ۲۷۰ هزار ریال عرضه می‌شود و مقرر شده در هر شهرستان یک یا ۲ محل برای توزیع در نظر گرفته شود.

اسکندری افزود: سازمان تعاون روستایی کردستان علاوه بر این میزان، نزدیک به چهار هزار تُن انواع کالا‌های اساسی از جمله برنج به قرار هر کیلوگرم ۴۸ هزار ریال، شکر به قرار هر کیلوگرم ۳۴ هزار ریال، گوشت به قرار هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار ریالی نیز در این ماه توزیع می‌کند.

انتهای پیام/م

آغاز توزیع خرما در بازارهای کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۵۰ تُن خرما در تعاون روستایی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..