تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب ۱۴۰۰پرچم، المان و بنر به مناسبت ماه رمضان

ساعت: 13:03 منتشر شده در مورخ: 1398/02/18 شناسه خبر: 1483886

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰پرچم "ماه خوب خدا" المان‌ها و تبلیغات محیطی در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فضاسازی شهری و نصب سازه‌های تیربرد در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ این متنی است که برای تبلیغات شهری ماه رمضان در کانال وابسته به شهرداری قزوین آمده است، درحالی که اگر رصدی به مجموع مناطق مختلف شهری قزوین داشته باشیم رنگ و بویی از ماه رمضان دیده نمی‌شود.

داریوش قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره فضاسازی شهری ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان 1400پرچم با عنوان "ماه خوب خدا" در تمام مکان‌های داخل شهر و منفصل شهری که پایه پرچم بود نصب شده است.

وی ادامه داد: تعدادی المان ماه، قرآن و تسبیح در پیاده راه میدان آزادی نصب شده، هچنین تبلیغات محیطی نیز در مکان‌های مختلف و بویژه در مکان‌های پرترددی همچون تقاطع‌های غیر هم سطح، میدان آزادی، سرداران و نخبگان دیده می‌شود و تاکید زیادی بر پرچم وجود دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ابراز کرد: طی جلسه‌ای با معاون دادگستری و پیشگیری از جرایم، بخشی از فضای تبلیغاتی در اختیار این معاونت قرار گرفته تا موضوعات مربوط به روزه خواری و تبلیغات خاص خود را ارائه دهند.

وی افزود: با نزدیک شدن به شب شهادت و همچنین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فضاسازی متناسب با این مناسبت‌ها تغییر می‌کند؛ درواقع چهره شهر در این ماه 3مرحله فضاسازی می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر ماه رمضان درتمام طول سال به فراخور مناسبت‌های موجود فضاسازی شهر و حتی نواحی منفصل شهری درحال تغییر است.

وی اذعان کرد: اقدامات زیباسازی شهر در مناسبت‌های مختلف در روحیه شهروندان نقش و تاثیر بسزایی دارد؛ درواقع این فضاسازی‌ها ویترین شهر است و مردم آن‌ها را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

قاسمی درپایان گفت: مردم ازطریق سامانه 137نظرات خود را به شهرداری منتقل می‌کنند و درمواردی که کم کاری شده باشد بیان کرده و درمواردی که اقدامات مطلوب باشد تشکر می‌کنند؛ این موضوع بیانگر این است که مردم نسبت به فضای شهری اهمیت توجه داشته و به آن اهمیت می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب ۱۴۰۰پرچم، المان و بنر به مناسبت ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..