تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکمیل 7 پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی در زنجان/ 800 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هزینه شد

ساعت: 18:30 منتشر شده در مورخ: 1398/02/18 شناسه خبر: 1484053

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان گفت: 800 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان زنجان هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا; محسن سهندی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه امروز بسیج در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند اظهار کرد: یکی از این حوزه‌ها که بسیج نقش آفزینی می‌کند حوزه خدمت رسانی بوده که بسیج با مشارکت دستگاه‌های دولتی و گاها برخی موسسات فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در سطح شهرستان زنجان برنامه‌های متعددی را در این حوزه در مناطق محروم انجام می‌دهد و در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی را در سطح استان دارد تصریح کرد: محدودیت‌های بودجه‌ای زیادی در سال گذشته در سطح دستگاه‌های دولتی بود و امسال نیز به احتمال زیاد این محدودیت باشد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این محدودیت‌های بودجه‌ای باعث نشده که بسیج رودیکرد خدمت‌رسانی خود را کنار بگذارد افزود: امروز ما در سطح پایگاه‌های بسیج حدود 200 گروه جهادی پایگاه محور در سطح شهرستان و 25 گروه جهادی حوزه محور در سطح سپاه شهرستان تشکیل داده شده است.

وی با بیان اینکه عموما همه این گروه‌ها فعال هستند افزود: در سال گذشته در کنار کارهای زیرساختی و عمرانی که برای گروه‌های جهادی تعریف شد کارهای فرهنگی و اجتماعی را از اقدامات گروهای جهادی قرار دادیم.

سهندی با اشاره به اقدمات انجام شده در بخش سازندگی در سطح زنجان افزود: در دو بخش خدمت‌رسانی و عمرانی ورود کردیم و در بخش خدمت رسانی کارهای خوبی در مناطق محروم زنجان در سال گذشته انجام شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در بخش عمرانی به پروژه‌های آب شرب وارد شده است افزود: نوع ورود ما به پروژه‌های آبرسانی به صورت مشارکتی با دستگاه‌های متولی و گاها با شوراهای روستایی و غیره بود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 8 پروژه آبرسانی داشتیم که 7 پروژه تکمیل شد افزود: یکی از پروژه‌های نیز در حال حاضر در دست اقدام است.

وی با اشاره به بازسازی و نوسازی تعداد 10 مدرسه در شهرستان زنجان عنوان کرد: این اقدام عموما در روستاها محروم و کم برخوردار بودند.

سهندی با بیان اینکه در این راستا حدود 63 میلیون تومان فقط از اعتبارات شهرستان استفاده شده است عنوان کرد: مشارکتی که سایر دستگاه‌ها قرار بود در بازسازی و نوسازی مدارس داشته باشند نتوانستند و همه صفر تا 100 بازسازی این مدارس توسط گروهای جهادی سپاه انجام شد.

وی با اشاره به تهیه 20 مورد جهیزیه با استفاده از اعتبارات سپاه افزود: 100 مورد جهیزیه نیز توسط خیرین تهیه شد که امسال نیز این اقدام از برنامه‌ها بسیج در سطح شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات برای طرحهای اقتصاد مقاومتی افزود: سال گذشته 3 میلیارد ریال تسهیلات برای طرحهای اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع سال گذشته از محل اعتبارات سپاه در سطح شهرستان 800 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هزینه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکمیل 7 پروژه آبرسانی توسط بسیج سازندگی در زنجان/ 800 میلیون تومان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هزینه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..