تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالاب گل سلیمان آباد میاندوآب احیا شد + تصاویر

ساعت: 11:29 منتشر شده در مورخ: 1398/02/18 شناسه خبر: 1483839

تالاب گل سلیمان آباد میاندوآب که در میان مردمان محلی به «ارگوره» معروف است، دوباره آبگیری و احیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، تالاب گل سلیمان آباد میاندوآب در پنج کیلومتری شهر باروق میاندوآب و در مسیر جاده میاندوآب- شاهین دژ قرار گرفته است.

این تالاب که در میان مردمان محلی به «ارگوره» معروف است، بعد از چند سال دوباره آبگیری و احیا شده و همین امر خوشحالی مردم منطقه را در پی داشته است.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این تالاب به دنبال بارندگی های اخیر، دوباره آبگیری شده است.

علیرضا بقالی افزود: هم اکنون این تالاب حدود ۲۰ هکتار وسعت داشته و احیای آن خبر بسیار خوبی برای دوستداران محیط زیست در این شهرستان است و نقش مهمی در چرخه اکولوژیکی و میزبانی از پرندگان ایفا می کند.

وی با اشاره به ورود پرندگانی مانند پرستوی دریایی به منطقه به دنبال احیای این تالاب، گفت: این تالاب نقش مهمی در جذب گردشگری منطقه، تامین آب های زیرزمینی و نیز تعدیل آب و هوا داشته و احیای مجدد آن سبب خوشحالی مردم منطقه شده و زمینه را برای احیای دائمی این تالاب فصلی فراهم کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالاب گل سلیمان آباد میاندوآب احیا شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..