تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزده متخلف بازار به پرداخت 48 میلیون جریمه محکوم شدند

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1398/02/18 شناسه خبر: 1483952

فرماندار کلاله گفت: با 158 بازدید بازرسان اداره صمت شهرستان کلاله، 13 متخلف شناسایی و به پرداخت 48 میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کلاله با بیان اینکه امسال گروه های گشت مبارزه با تخلف و گرانفروشی اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان 158 مورد بازدید از مراکز عرضه کالا داشته اند، گفت: با این اقدام 13 متخلف شناسایی و به پرداخت 48میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: این افراد در عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مرتکب تخلف شده و به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی و جریمه شدند.

رئیس ستاد تنظیم بازار کلاله به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: به منظور کسب رضایت شهروندان و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی و توزیع ناعادلانه کالا، طرح تشدید نظارت برکم و کیف عرضه کالا به شهروندان از12 اردیبهشت تا 17 خرداد به اجرا گذاشته شده است.

فرماندارکلاله اعلام کرد: از اول سالجاری تاکنون 6 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گوساله، سه هزار و 700کیلوگرم گوشت گوسفندی، 38 تن شکر و سه هزار و 800 کیلوگرم قند توزیع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزده متخلف بازار به پرداخت 48 میلیون جریمه محکوم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..