تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع شکر تنظیم بازار در گالیکش آغاز شد

ساعت: 16:04 منتشر شده در مورخ: 1398/02/18 شناسه خبر: 1483983

رئیس اداره صمت شهرستان گالیکش از توزیع شکر تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رئیس اداره صمت گالیکش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نظر به شرایط اقتصادی کشور و لزوم برنامه ریزی و اقدامات اجرایی موثر در جهت تنظیم بازار، عرضه شکر در ماه مبارک رمضان با قیمت هر کیلو ۳۷۰۰ تومان همه روزه در این ایام انجام گرفته و شهروندان محترم ضمن بهره‌مندی و تهیه این کالا از مکان‌های تعیین شده هیچ گونه نگرانی بابت تهیه شکر دولتی نداشته باشند.

حسن رزاقی افزود: در ضمن جهت توزیع عادلانه و همه روزه با هماهنگی انجام شده در کارگروه تنظیم بازار شهرستان از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و در بسته‌های ۸۰۰۰ تومانی به ازای هر خانوار عرضه می‌گردد و شهروندان به اندازه نیاز مصرفی اقدام به خرید نمایند.

مرکز عرضه:

*خواروبار فروشی سید جواد حسینی جنب شهرداری

*خواروبار فروشی جعفر صباغیان نبش خیابان فارسیان

*خواروبار فروشی محمد قمی جنب خیابان شهدا

*ارزانسرای حاج غلام (نوید) روبروی بانک سپه

*خواروبار فروشی حجتی‌راد خیابان شهید باهنر (اوغان)

*خواروبار فروشی رضا قزلسفلو جنب خیابان هشتم شهریور

*خواروبار فروشی رمضان عرب خیابان شهید منتظری

*ارزانسرای عرب نبش خیابان شهید بهشتی

در بخش لوه و ینقاق نیز با هماهنگی بخشداری نمایندگان مشخص و توزیع می‌شود.

حوزه نظارت و بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت گالیکش به همراه بازرسان اتاق اصناف و نماینده فرمانداری نظارت دقیق بر فرایند تهیه و توزیع دارند و با متخلفان احتمالی برخورد خواهد شد.

شهروندان گالیکش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستادخبری ۱۲۴ اداره صنعت معدن وتجارت و یا شماره تلفن ۳۵۸۳۷۷۷۵ بازرسی اتاق اصناف شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع شکر تنظیم بازار در گالیکش آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..